Sjukhusbesök

Nejmen hallå på er, det var ett tag sen jag skrev hörreni. Men det är mycket nu, jag har en hel del andra saker att tänka på kan jag tala om. Men det är hemligt i ett par veckor till.
Gårdagen spenderaden på Sös, av anledningar jag inte kan tala om. Men det var trevligt, efter det blev det hem och plugga lite. Var inte någonting i skolan igår, tiden på sjukhuset drog ut på tiden.
Men ett nytt möte är bokat till på måndag och ännu ett om 3 veckor, mycket möten och telefonsamtal att gå på/ringa. Jag börjar känna mig riktigt lugn, det går ju riktigt bra det här, bättre än jag trodde faktiskt. Nu hoppas vi bara att de här vekorna går massor med fort.



Och så kan jag ju informera om att min kusin födde en liten Robin i måndags kväll, massor med grattis till dem!

Men nu är lektionen slut och jag måste rusa till nästa
kärlek till er!
Livet före mig | |
Upp