God morgon!

Sitter just nu i skolan och har svenska, jag blev precis klar med min insändare och tänkte därför slänga in ett litet inlägg. Som jag sa igår så hade vi en mycket lugn helg. Under lördagen så var vi bara hemma, jag bakade kanelbullar och städade och Jimmy satt och tittade på och hjälpte sedan till att städa, söndagen så tog vi en sväng till Barkarby med föräldrarna och köpte en Wii fit board eller vad den heter och lite andra tillbehör. Sedan satt vi och spelade tillsammans nästan hela dagen...

Jade är sjuk idag, tråkigt...
Men jag är med på lektionen efter lunch och sedan beger jag mig till tandläkaren. I fredags när jag skulle dit blev det ju signalfel på hela blåa linjen så jag kom ingenstans. Så det blir ett nytt försök idag. Efter det blir det hem och råplugga till spanska provet och matte provet, det är massor att göra!

Men nu ska jag ägna mig åt något vettigare.
Ha en bra dag!
Livet före mig | |
Upp