Stora staden

God kväll gott folk!
Vår dag har spenderats inne i staden, tog en sväng förbi Jam för att hämta upp Jimmys hörlurar och sedan promenerade vi runt i staden en stund. Självklart får jag världens " förvärk" just då och behöver gå runt och kämpa med att hålla mig på fötter största delen av tiden. Men vafan...börjar seriöst undra om det ska vara sådär. Ska det verkligen göra så ont redan nu? Och ska det pågå så länge? Jag menar att gå runt och ha ont i timmar innan det släpper?

Hur som helst så har Jimmy och jag slängt ihop en lasagne och ska väl så småningom ta och äta lite. Blir en mycket lugn kväll i soffan skulle jag tro. Känner mig helt slut, nästan som om jag håller på att bli sjuk.




                            Magbild v. 35 (34+1)


Nu ska jag lägga mig och andas en stund.
Gott folk...
Vardag | |
#1 - - Angelica.:

Gud så kul att du kommit så långt i graviditeten , nu är det itne lång tid kvar tills du sitter med din lille älskade i famnen , antar att du och jimmy längtar något fruktansvärt.

Hoppas du mår bra i allafall.

Ta hand om dig !

#2 - - Matilda:

Vilken mage! Hoppas värkarna försvinner tills det är dax på riktigt. Snart är lill* ute :) Glad för er skull.



Upp