Allmänt

Ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår.
Mamma och jag tog nämligen en sväng till Lida för att plocka svamp. Vi blev dock lite snopna när vi kom dit och skogen vi brukar plocka i var nerhuggen. Så inte blev det några svampar för oss, men vi var glada ändå.

Jimmy spenderade dagen i studion och käkade middag hos föräldrarna så han var inte hemma förrens sent, vilket kändes väldigt ovanligt. Är ju så van vid att han alltid är här. Men det var skönt att vara ifrån varandra en liten stund också.



    Klicka på bilden för att komma till Jimmys blogg och lyssna på nya låten

När arbetarna kommer hem ska de väl ha lite mat innan vi ska ge oss iväg och handla lite mat. Börjar bli lite tomt i skåpen nu, jag ska väl ta och inventera och se vad det är som behöver handlas.
Imorgon väntar födelsedagsfika hos kusin som fyller 30, eller det kanske var på onsdag föresten...
Hur som helst så ska jag sedan träffa Alex på torsdag och prata massor, för vi har massor att prata om!
På fredag ska jag till barnmorskan, håller tummarna på att Liten har fixerat sig!
Och på söndag är det födelsedagskalas för Jimmys kusinbarn, Mira, som fyller hela 1 år!

Så det är en fullspäckad vecka, vilket är rätt ovanligt för mig.

Men nu ska jag inventera lite.
So long!

Vardag | |
Upp