Tylösand

Trots den gråa, regninga starten på denna dag så lyckades solen tränga sig fram och har nu lyst länge och väl. Tyvärr så har jag svårt att njuta, jag svettas så fort jag rör mig i den där värmen, hur fan ska jag klara mig i sommar?

Jag kom hem för drygt en timme sedan och har lyckats få i mig mellis som bestod av youghurt, K-special red berries och massor med jordgubbar. Det skulle inte förvåna mig om Liten kom ut och såg ut som en jordgubbe efter alla paket jag tryckt i mig, hehe.
Jag har även satt igång i tvättstugan, mycket tvätt när vi har storstädat lägenheten så jag lär få springa ett par timmar till.

Funderar även på att sätta upp nya gardiner idag, får gå och kika om jag hittar något intressant att hänga upp.

Har även fått en förfrågan om bilder på hela mig, inte för att jag förstår varför... men men.
Tyärr så är jag inte så jätte förtjust i att vara med på bild, jag står oftast gömd bakom kameran. Av den anledningen finns det inga helbilder på mig. Men jag kan ju bjuda på en halvbild iaf...



                    Tylösand 09

För tillfället har jag en galen humla som flyger omkring och gör loopar här inne, det ser lite komiskt ut...

Nu ska jag göra lite nytta här.

KEEP IN TOUCH

Vardag | |
#1 - - L:

Tack :) heheh ville bara se hur du ser ut :)

Upp