Tisdagen den 29 september

God morgon!

Jag undrar om jag ska göra såhär varje morgon... Jag gick nämligen upp en timme tidigare än jag behövde idag och jag har hunnit med att ta en lång dusch och sitter nu här i min morgonrock med en stor kopp thé i handen.
Man blir så mycket mer avslappnad när man har tid, jag sitter bara och njuter.

Det ser fruktansvärt kallt ut ute men solen försöker tränga fram och smeker husen med dess mjuka strålar.
 Nejmen, nu ska jag inte gå och bli poetisk.

Jag har kommit underfund med att jag inte har några kläder. Garderoben är full med det finns ingenting som passar, någonsin. Jag slänger ut allting och så blir det att köpa nytt!
Njea, kanske den dagen jag börjar skita pengar men än så länge får jag väl stå ut.

Det blir att önska sig presentkort till jul, kom ihåg det!

Jag börjar bli lite sådär höstmysig, vill bara ha på mig massa stickat, tända ljus och dricka varmt.
Idag blir det mössan på! Men det är mest för att håret är blött.

Men nu ska jag ta mig en macka och sätta mig och plugga lite.
Jag börjar 20 miuter tidigare idag, alltså 8.55, då vi har ett 80 minuter långt prov första lektionen.
Så det blir till att gå igenom alla mattetermer så de sitter, det är ju sista året så nu gäller det att göra allt.

När är gymnasiemässan förresten?
19 november någonting?

Vilken linje vill ni gå, eller vilken linje har ni gått och vad tyckte ni om den?


Men jag måste äta lite nu, ha en toppen dag!

Juste, pappa kommer efter skolan och hämtar moppen och så kommer Jimmy hit så vi får se när det blir uppdatering.

Kärlek

Livet före mig | |
Upp