Söndagen den 4 oktober

Tiden går alldeles för fort ibland. Det var ju nyss måndag och nu har redan en hel vecka paserat.          
Fortfarande har ingenting roltigt hänt i mitt liv.

Helgen har passerat och allt jag har gjort är att slöa i soffan i princip. Det kan vara oerhört skönt ibland men jag är rädd för att jag hamnat i en ond cirkel. Jag börjar helt enkelt tröttna på att bara ligga i soffan och vara passiv trots att det verkligen behövs. Men jag får väl skylla på att Jimmy haft feber eller ngt.

Jag behöver dessutom massor med nya kläder. Jag funderar på om jag ska försöka få med pappa ut i helgen och shoppa lite. Hade tänkt införskaffa ett par chinos, någon som vet vart man kan införskaffa snygga, billiga chinos?

Jag orkar väl egentligen inte säga så mycket mer. Jag återkommer när det händer ngt i mitt liv.

Hoppas ni har det lite roligare!

Livet före mig | |
Upp