Review mirror

Jahaja, ännu en helg har passerat. Något som jag troligtvis påpekar varenda söndag, men iaf.

Det blev ju ett snabbt inlägg där i fredags hemma hos Rickard. Resten av kvällen spenderades där med hans släkt och vänner, något som var riktigt trevligt. Jag hoppas att han fick en underbar födelsedag! Om ni kollar in på jimmys blogg så kan ni se vad han fick av oss. Han fick även över ett kilo godis och rosor!

Lördagen blev något av ett kaos. Jag hämtade Jade efter hennes ridning och sen hjälpte hon till med lite reklam.
Och efter det körde allt ihop sig då Jimmy fick ett litet utbrott. När det löst sig så satte Jade, Jimmy och jag oss på baksidan för att grilla marshmallows i barbara pappa. En mysig kväll som avslutades med att Linus kom och vi drog ner och åkte fyrhjuling vid industrirakan. Och jag lärde mig att köra på två hjul, jippie!

   


              Dålig skärpa, men jag skyller på att Jimmy fotade <3


Och vad har hänt idag då?
Jo, morgonen började med fattiga riddare till brunch. Sedan blev det en sväng till Byggmax för att köpa lite nya bräder till huset och sedan begav vi oss till solna. Vi mös lite på gräsmattan med mamma och Anne och bestäme oss sedan för att det blev grillning till middag. Så vi drog till Citygross och handlade massor. Nu sitter de ute på gräsmattan så vi ska börja dra oss ut. Dennis, Aimee, Natalia, Emelie och Eddie kommer även och grillar med oss. Riktigt mysigt!
Till efterrätt blir det sedan tårta dagen i ära.

Massor med grattis till alla mammor!



Mamma, jag älskar dig!
Livet före mig | |
Upp