THE END

Hej bloggen!

Det har hänt mycket sedan sist, jag har ju faktiskt hunnit bli hela ett år äldre. Tiden går fort, nästan lite för fort ibland.       Nu står det 15 i pappren, vilket innebär att jag är straffmyndig, byxmyndig och får härmed lagligt köra moppe. Trots allt detta så känns det ingenting alls, wow siffrorna tickar iväg. So what?
Det var roligare när man var liten när man verkligen kände att man hade växt 8 meter bara för att man fyllde år.

Hur som helst har det varit en mysig, fullspäckad helg.

Vi tar allting lite kort...

I fredags så firade jag och Jimmy 8 månader, det firades dock inte då vi inte träffades för att han mådde dåligt. Alex följde med mig hem och vi satt och pratade ett tag tills vi båda somnade på soffan. Kvällen ägnades åt förberedelser, kortspel och tjejsnack.

Lördagen började med förberedelser, vid 1 kom Rickard och Jimmy. När alla väl kom var jag dödsslut, jag hade väl varit nervös och stressad. Men det blev en trevlig kväll iaf.
Vid 1 halv 2 tror jag de sista gick, vid 5 så gick vi andra och lade oss.






Jimmy vaknade klockan 10, jag var död men pallrade mig upp. Jag satte igång att städa och duka upp på nytt. Jag fixade smörgåstårtan och dekorerade lite. Vid 3 någongång så var de flesta på plats. Min gudfar kom vilket var himla kul då vi inte träffats på ca 2 år. Det var mysigt att umgås med "familjen", det blev en ganska lugn dag.






Ni lär ju vara nyfikna på vad jag fick?
Om inte, hoppa över detta

- Presentkort på bio och en fri biobiljett
- Presentkort på H&M
- Oliv naturell kit, krämer och sånt
- Fransk manikyr kit
- Stringtrosor i multum
- Ett "klänningslinne" som man kan ha till leggings
- Av Jimmy fick jag en as cool Wasser Maxx som ser ut som en brandpost
- Av Rickard fick jag en kick och fotväxel till moppen i en underbar blå färg
- Ett jätte gulligt armband med en berlock där det satt en bild på mig och Alexandra
- Ett armband som Tobias gjort själv där det stod "A ♥ J", vilket var hur sött som helst



Denna coola grej fick jag av min älskling. Är den inte lite ball?

Av familjen så fick jag:

- 3000 kronor totalt
- Presentkort på spabehandlingar
- "Good vibration kit" med kondomer och en vibrator
- En fotobok där man kan lära sig mer om fotografering
- Blommor, blommor och blommor

Allting uppskattades otroligt mycket, jag tackar er tusen gånger om!




Jimmy, vad som än händer älskar jag dig av hela mitt hjärta.
Det är något som aldrig kommer att ändras.
Jag saknar dig!


Kärlek


Livet före mig | |
#1 - - alux:

ite dålig updterig du lilla älskings andrea <3

Upp