Mållös

Just precis, jag vet inte vad jag ska säga.
Allting är helt upp- och ned just nu. Jag vill bara gråta, somna och aldrig vakna.
Jag är helt ur balans.

Jag är ledsen för den enormt dåliga uppdateringen. Förvänta er inget skrivande på närmaste tiden då jag som sagt inte är på topp. Det händer mycket nu.

Moppen är iaf hemma nu och går bra, måste bara träna på att köra mer.

Imorgon är det halvdag och valborg. Vi ska springa Tall-lunken med skolan, en mil alltså. Lite jobbigt, är förkyld så kan knappt andas och snoret bara rinner. Super sexigt!
Sen så blir det att fira valborg på skytteholmsfältet med vänner och min underbara pojkvän!

Allt för mig så länge...


Jag längtar så oerhört efter dig, om du bara visste.


Kärlek
Livet före mig | |
#1 - - alexandra:

Ska vi gräva ner oss i en grop tillsammans och inte vakna? och bara ligga där och göra ingenting...

Upp