SYSSELSATT

HALLOU!

Andrea gos totally happy! How knows why?...
Nej jag vet inte, var lite deppig tidigare idag, när jag skrev det där urtrista inlägget.
Men guess what? Jag somnade efter det, sa ju att jag tänkte sova men brukar typ aldrig somna på riktigt.
Sen så ringde mamma och väckte mig och sa att hon skulle bli lite sen från jobbet så jag pallrade mig upp till slut och gick ner i tvättstugan för att börja tvätta. När jag kom ner insåg jag att torkrummet inte fungerade, lite piss, men men.
Sen när mamma kom hem så satte vi igång att städa hela lägenheten, nu är det riktigt rent, fräscht och undanplockat (bortsett från tvätten som hänger och torkar överallt)
Och som alltid när jag städar så bara råkade jag möblera om.. Igen
Har jag berättat att jag alltid möblerar om? Kanske inte, men det är iofs ganska ointressant.

Berättar lite om morgonen också, då det blev lite knas....

Sov ju i Väsby, blev väckt vid 7 för att jag skulle åka med pappa till Solna... Var hemma vid 8 iaf, då tänkte jag, jamen jag kan ju sova en halvtimme för jag börjar ju ändå 9.15, så jag ställde väckarklockan. Dock gjorde jag misstaget att ställa klockan på 07.30 istället för 08.30! Vaknade med ett ryck 09.10, tittade på klockan och PANIK!
Som tur var så var jag ju påklädd, innan jag hann vakna till ordentligt var jag uppe ur sängen och påväg till skolan iaf.
Ringde Jade på vägen, då låg hon typ i sängen, hon kom till andra lektionen i skolan iaf.
Blev lite kaotisk morgon iaf. Suck på mig!

Vi dansade på gympan idag, det var svinkul :D
Är dock lite sur på en viss person som trakasserar mig för att skaka på rumpan när jag dansar, haha =P

Hur mår mina älskade läsare då?

Livet är himla underbart just nu!
Saknar min pojkvän bara...Så himla tomt utan honom, och hatar min säng utan honom i den, den är alldeles för stor och tråkig utan Jimmy. Usch för att sova ensam!

Men vet ni?
:D
Imorgon har jag och Jimmy varit tsm i 4 månader.
På ett sätt känns det som om det varit vi hela livet och på ett annat känns det som om det var igår vi blev tsm.
Känns underbart iaf.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi funderade på bio... Någon som har något annat bra förslag?

Jimmy och jag:



Nej, hoppas min älskling ringer snart, han är nämligen ute och busar med bilen.
Spana in hans blogg förresten... Jimmy´s blogg ♥

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på lite tv, kanske göra iordning lite thé också?
Ja vi får se...
God natt på er!
Livet före mig | |
#1 - - malin:

lugnt :) allt bra annars? fin bild på dig och pojkvännen :)

#2 - - Hannah:

Grattis till 4 månader idag :)<3

Upp