Stress, stress och åter stress.

Åh herregud.

Att spendera lite tid på C´s landställe var helt underbart, slappnat av, skrattat och mått toppen helt enkelt.
De där tjejerna får mig att må underbart! =) 
Så tack tjejer för två underbara dygn!

Haft en stressig dag idag vilket har orsakat huvudvärk och näsblod - inte så kul.
Vaknade vid 11, då C gick upp. Men både M och jag somnade om till 12, då vaknade vi båda av att A ringde och ville komma ut till Rimbo....
Men han kollade iaf upp vilken tid bussarna gick och vi insåg att vi hade lite bråttom då vi endast hade 30 min på oss att göra oss iordning.

Efter ca 1 timme och 30 min var jag hemma iaf, då satte den verkliga stressen igång.
Jag behövde skriva inköpslistan, handla, packa, laga mat, baka och få tag på alla människor!
M var så söt och kom hit och hjälpte mig iaf <3
Så imorgon ska jag upp kl 05.00 för att hinna fixa det sista innan vi ska åka och hämta C..
Känner mig inte överlycklig direkt över tiderna, men men...
Hoppas att vi får fint väder=)

Har varit i kungsan nu på kvällen men I och S, och nu borde jag verkligen försöka sova då jag ska upp om 4 timmar och 18 minuter.
Jag får se om jag hinner skriva imorgon när jag kommer hem. För sen på lördag åker jag till Rotebro och träffar underbara A. Annars skriver jag på måndag.
Ha det bra så länge =) <3
, Livet före mig | |
Upp