Hej igen!

Nu var det länge sen jag skrev känner jag...
Trots det har inte mkt hänt - har som vanligt spenderat mycket tid i Väsby men även umgåtts med folk härifrån.
Har varit i stan med A, P och A, har även vandrat med dem runt i väsby i typ 4 timmar mellan 00.00 och typ  04.00 jag har haft det mysigt på nakenberget med I, A, K, E och N och har även spenderat tid med andra mysiga människor.

Igår/ förrgår (måndag) var Angelica och jag iväg och shoppade lite, vi var på jakt efter någon snygg festklänning till S fest, om det nu blir något.

Angelica hittade en söt topp på bikbok som hon antagligen kommer att använda med leggings och ett par snygga skor! =)
Jag funderarde på att köpa en likadan i en annan färg men valde att köpa en klänning jag hittat på Lindex istället.
Blev väldigt förvånad för jag brukar alldrig hitta grejer där, men nu gjorde jag det.
Jag har sytt om den lite för att jag ska trivas lite bättre i den och nu känner jag mig nöjd! =)

Lägger in före och efter bilder.
  Det kanske inte syns att det är någon skillnad men jag har iaf klippt av ca 1 decimeter och sytt in resår så klänningen blir lite ballongaktig eller vad man nu ska kalla det.
Efter bilden är mycket dålig pågrund av att den är tagen i spegeln och det är mycket dåligt ljus.

Färgade förresten håret igår, det är lite ljusare ,men det syns inte någon större skillnad.
Jag kan verkligen inte bestämma om jag vill ha det ljust eller mörkt - hjälp, synpunkter, råd?

Vet egentligen inte vad jag ska skriva.

Jo idag har A och jag städat hela hennes farmors hus och tjänade 250 kr var. Fin fina pengar, känner att ekonomin inte är den bästa just nu så att jobba kan behövas.
Imorgon ska vi till Kista C för A ska titta på skor och jag ska köpa en bikini.
Någon som kanske har lust att träffas sen på kvällen?

Bjuder på en bild på mig och A.



Ja det kanske är dags att sova med tanke på att jag måste gå upp tidigt imorgon.
Klockan 11 liksom -.-
Hur ska man orka?

God natt människor och ja alla andra varelser också för den delen! ^^
Livet före mig | |
Upp