Lite alltmöjligt

God kväll

Har precis kollat klart på filmen "Brudens bäste man" på Blu-ray. När vi var inne i stan idag så lyckades vi få tag på dvdn jag ville ha och det var då Blu-ray, så idag har jag för första gången tittat på en blu-ray dvd *hihi*
I affären i stan hade dock priset återgått till det vanliga men efter lite förhandling fick vi den för 2690 kr istället för 3490 kr, så det var väl en bra affär. Jag skulle även köpa en kabel mellan datorn och tvn men det var för stor så jag var tvungen att byta den och måste nu hitta någon ny. Man blir lite trött på dagens teknologi, men jag måste medge att tekniken även kan vara fantastisk, så länge den funkar det vill säga.

Just nu är Jimmy ute och pillar på bilen, han köpte ngt idag som han skulle sätta fast.
Sen ska han faktiskt titta på Wall-e med mig! (även den på blu-ray, hihi)
När vi var på videobutiken så blev jag lite sugen på att se Barnhemmet, den verkar lite ruskig sådär, tyvärr hatar Jimmy skräckfilmer... Någon som har sett den?

Det blev inget shoppande av kläder i dag iaf, jag blev helt matt bara av att se allt folk, jag får ingen ro att titta på saker när det är så mycket folk och liv.
Jag är hungrig... igen. Gud jag slutar aldrig äta, har tryckt i mig grejer hela tiden.
Om man ska göra lite vårrullar, det låter smaskigt!!
Oj, nu blev jag väldigt sugen på det.
Off we go to do vårrullar!

Puss och kram!

Livet före mig | |
Upp