As the day goes by...

Hej på er!

Internet är lite knas då bilder inte går att ladda upp rätt så därför kan jag inte lägga upp bilderna från dagen.
Men vi har byggt lite hemma byggda bomber som vi smält ute, fick ett par riktigt fina.

Vi har även röjt i Jimmys rum idag, garderoben ska ut och förhoppningsvis så får vi även ut bokhyllan, och det mest fantastiska är att det blir en ny säng! Den han har just nu är 90 cm bred, det är lite påfrestande för två personer att sova i den då både och Jimmy och jag vill ha lite enskilt space när vi sover.
Ja vi är i Väsby nu om ni inte förstod det.
Vi har spenderat dagen med Linus, skrattat mycket har vi absolut gjort. Haha!

Hur ska ni spendera nyårsafton?

Förhoppningsvis skriver jag ett inlägg imorgon men jag kanske inte hinner då det blir mer storstädning imorgon.
Annars skriver jag på torsdag och berättar om nyårsafton och lägger upp alla bilder, om det funkar då.

Nej nu är jag himla trött, Jimmy lär väl inte vilja gå och lägga sig men jag kan vila i soffan en stund.

God natt på er gott folk!
Och ni får ha ett riktigt gott nytt år!

Jag kan knappt fatta att år 2009 snart är här.
Jag vill börja om, 2009 ska bli en ny start!

                                                  ♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Livet före mig | |
Upp