Gaah...

       

Inlägget jag skrev igår raderades, det känns lite pissigt.

Jag orkar nog inte skriva om allt, men vi får se vad jag kommer ihåg.

Hur som helst så har det inte blivit mycket bloggning pågrund av att jag helt enkelt har annat för mig som känns viktigare.
Fy vad sommaren har gått snabbt - 3 dagar kvar av sommarlovet och det känns även som om hösten börjar smyga sig på.
Hösten är så mysig, jag älskar när de varma koftorna kommer fram och när man får sitta med en kopp te i soffan och bara mysa. Men än finns det hopp kvar för solen att komma fram de sista dagarna.

Just nu är min älskling på mallis så jag liksom saknar honom =(
Men han får ha det bra iaf och det är det viktigaste.
Han förtjänar lite semester...

Förra veckan spenderades väl för det mesta i kungsträdgården där ung08 har pågått.
Malin och jag har dansat som galningar och lyckades till och med bli VIP. Vi är lite stolta iaf =)

I lördags avslutades det hela med The voice konserten iaf - sjukt  mycket folk!

Det var himla maffigt att se när alla tog upp sina mobiler samtidigt, vi såg allting lite uppifrån så det var grymt.

The voice spenderades med Linus, Malin, Jonas, Emelie, Jenny, Aleksandra, Jessica, Tobbe, Fredde och Hanna=)

Tack för en super kväll guys<3

Stötte även på Malin, Erica, Jessica, Moa, Ida, Sabina, Joakim, Albin och Ted där, juste jag träffade steffi också och lite andra folk^^



Men nu ska jag göra mig iordning sen ska jag möta Malin och sen åker vi till upplands väsby.
Jag nås på mobilen ; )


  Tänker på hur bra jimmy har det där i solen när jag ser bilderna<3
                                                                                                                                                                  
Stort tack till Malin som ställer upp och ger mig en kram när det behövs<3   
Och tack för den underbara dans kvällen ^^

Livet före mig | |
#1 - - MALIN:

aaaaaaaaaaaawh söötnos <333 tack själv för dansen =) love yaah beejb<333

Upp